A SARSAN Kft. könyvelő iroda vállalja egyéni vállalkozók, Bt-k, Kft-k, Rt-k, egyesületek, alapítványok, ügyvédi irodák bérszámfejtését, teljes körű könyvelését, ellenőrzését, visszamenőlegesen is. Rendelkezésére állunk adó, számviteli és társadalombiztosítási ügyekben eligazodni és folyamatos tanácsadással segítjük sikeres működését.
A SARSAN Kft. 2003-ban kezdte meg működését. A könyvelőiroda alapítói sokévi közös munka után határoztak úgy, hogy közös vállalkozást indítanak. A könyvelőiroda tagjai és alkalmazottai magasan képzett sokéves tapasztalattal rendelkező szakemberekből áll. A SARSAN Kft számára fontos, hogy szakembereit folyamatosan képezze ezzel is erősítve piaci pozícióját a könyvelőirodák közti versenyben.
Minden munkatársuk maximális segítőkészségről és rugalmasságról tesz tanúbizonyságot, mindamellett lenyűgöző precizitással dolgoznak.
Könyvelő irodánk munkáját magas színvonalon végzi és ez lehetővé tette, hogy felelősséget vállaljunk a nyújtott szolgáltatásért. Fizetjük a bírságot, amennyiben vállalkozása a mi hibánkból büntetést kap. Nagy összegű felelősségbiztosítással is rendelkezünk. Sőt, egyedülálló módon, munkánkra elégedettségi garanciát vállalunk.
Optimalizáljuk adó- és járulékfizetési kötelezettségeit, csökkentjük a cégét fojtogató terheket, így további jelentős költségeket takaríthat meg a könyvelés révén. Vállalkozása helyzetéről és a könyvelés aktuális állapotáról könyvelő irodánk folyamatosan tájékoztatja Önt, megelőzve ezzel a kellemetlen meglepetéseket és elősegítve a szükséges intézkedések megvalósítását.
Valamennyi munkatársunk nagy gyakorlattal és mérlegképes könyvelő képesítéssel rendelkezik, akiknek a munkáját adótanácsadó és közgazdász kollegáink segítik. Ezen túlmenően kiemelt figyelmet fordítunk a rendszeres szakmai továbbképzésekre is. Mindezek együttesen biztosítják, hogy minden problémájára megkeressük az optimális megoldást.
Partnereinkkel együttműködve komplex és teljes körű szolgáltatást nyújtunk a cégalapítástól, adótanácsadástól kezdve a könyvelésen a bérszámfejtésig.
Szabályzatok elkészítése
A Számviteli törvény 14§ (9) alapján az újonnan alakuló gazdálkodó a számviteli politikát, és az ehhez kapcsolódó szabályzatokat a megalakulás időpontjától számított 90 napon belül köteles elkészíteni.
A számviteli politika keretében el készítjük.
- Számviteli politika
- Számlarend és bizonylati szabályzat
- Pénzkezelési szabályzat
- Értékelési szabályzat
- Leltározási szabályzat
- Selejtezési szabályzat
Tájékoztatás a hét minden napjában:
- E-mailben, telefonon, személyesen:
- Határidő előtt a fizetendő adókról
- Nyereség számítás időszakonként
- Készlet érték
- Pénztárkészlet
- Tartozások és követelések
- Egyéb kimutatások
bérszámfejtés szeged
Legideálisabb könyvelés, bérszámfejtés választás a törvényes lehetőségek közül szeged és vonzáskörzetében a tagok, alkalmazottak, egyéni vállalkozók és alkalmi munkavállalók jogviszonyával kapcsolatban.
Ki és bejelentések, és ehhez szükséges dokumentumok, munkaszerződés elkészítése.
Havi járulékbevallás beküldése (Havonta az utalandó adókról a listát, igazolásokat, fizetési bizonylatokat elkészítjük).
SZJA bevallás.
Táppénz igénylés.
Szabadság nyilvántartás.
Munkaügyi ellenőrzésre felkészítés, képviselet.
számviteli tanácsadás
Naprakész tájékoztatás adóváltozásokról, aktuális tudnivalókról.
Érthető törvény értelmezés.
Adó minimalizálás.
Felkészítés ellenőrzésre.
Széchenyi hitel ügyintézés.